Każde zlecenie wymaga właściwego planowania i organizacji pracy wszystkich etapów późniejszej produkcji technicznej. Za cel przyjęliśmy taki sposób pracy z klientem, podczas którego wszelkie ustalenia, zmiany i kreacja są doprowadzane do finału przed spakowaniem sprzętu i wysłaniem ekipy na realizację. Dla nas to pewność, że wykonamy zlecenie zgodnie z oczekiwaniami klienta, zaś dla Zleceniodawcy to ogromne wsparcie w wyłapaniu niechcianych błędów, wynikających z niedoprecyzowania oczekiwań. W tym celu stosujemy odpowiednie etapy i narzędzia do przygotowania pełnego obrazu naszego zadania:
- Analiza Potrzeb – zapytanie mailowe, rozmowa telefoniczna, zbieranie danych i informacji od klienta.
- Wizytacja Miejsca – ustalenie warunków technicznych, wymiarowanie przestrzeni, weryfikacja strefy dostaw, miejsca rozładunku i ciągów komunikacyjnych (windy, schody, rampy…), pobranie map i rzutów architektonicznych, fotografia przestrzeni.
- Projekt Techniczny – w większości przypadków przygotujemy rzuty 2D z rozmieszczeniem techniki, scenografii i elementów towarzyszących w wraz z wymiarami. Tu głównym celem jest uniknięcie kolizji przestrzennej np. z działem cateringu, czy innymi elementami w miejscu eventu, a także optymalizacja przestrzeni. W bardziej wymagających przypadkach przygotowujemy projekt z wizualizacją 3D, oraz projekty pomiarów akustycznych.
- Oferta i Kosztorys – zawierają wykaz sprzętu oraz usług wynikających z projektu i zamówienia wraz ze szczegółową wyceną, opisem czasu pracy, ilością osób, samochodów, zestawieniem kosztów dodatkowych.
- Umowa - podpisanie obustronnych zobowiazań
- Nadzór Realizacyjny – po podpisaniu umowy do czasu realizacji wszelkie ustalenia lub zmiany koordynuje dział handlowy i przydzielony projekt manager , zaś na evencie realizator i/lub projekt manager.
- Realizacja - wykonanie usługi dostawy sprzętu, obsługi i realizacji technicznej zgodnie z wszystkimi ustaleniami z etapu organizacji ZOBACZ SZCZEGÓŁY